Aplicațiile descrise mai jos provin din implementări personalizate pentru clienți care activează în diferite industrii. Sunt în producție de ani de zile susținând activitatea zilnica în cadrul mai multor departamente. Unele dintre aplicații sunt folosite într-un sistem client-server permițând lucrul colaborativ intre departamente sau intre membrii aceluiași departament. Altele fac parte din sisteme complexe de automatizare a proceselor fiind folosite în asociere cu baze de date SQL Server, librarii de fișiere și liste SharePoint sau platforme de management a datelor de tip ETL.
Cele mai cerute aplicații vor fi incluse în suite de productivitate ce vor fi lansate ca Add-in pentru Excel.
Curând veți putea descărca versiuni de încercare, complet funcționale pentru 30 zile.
Dacă aveți nevoie mai repede de una sau mai multe aplicații va rugam sa luați legătura cu noi folosind numerele de telefon afișate pe site sau trimite-ți un email rapid folosind butonul din dreapta.
Mediul de lucru
- Windows
- Microsoft 365 (32-bit si 64-bit)
- macOS
Toate aplicațiile necesită minim versiunea Excel 2007 instalată pe Windows sau macOS. Garantăm funcționarea numai pentru aplicațiile instalate pe sisteme de calcul care dețin o licență validă atât pentru Office cât și pentru sistemul de operare.
Punem la dispoziție driverele adiționale necesare și asiguram suport tehnic pentru instalarea și configurarea mediului de lucru, inclusiv deplasarea la sediul clientului dacă este cazul – contra cost.








Putem asigura necesarul de componente hardware și software, inclusiv consultanță și achiziție licențe Microsoft. Pentru detalii și prețuri va rugăm să consultați site-ul osol.ro
Recomandăm configurația următoare:
- sistem de operare 64-bit: Microsoft Windows sau macOS
- suita Office 64-bit: Microsoft 365 (obligatoriu sa includă versiuni desktop ale aplicațiilor)
Suita de aplicații pentru firmele de CONTABILITATE
- Generator Note Contabile pentru SAGA
- Aplicație PONTAJE pentru SAGA
- Aplicație PONTAJE pentru WinMENTOR

Aceasta este titlul
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Suita de aplicații pentru departamentul JURIDIC
- Sistem management contracte
- Aplicație preluare informații ONRC
- Aplicatie preluare informatii ANAF
- Aplicatie gasire si validare adrese postale
- Aplicatie pentru validare adrese de email
- Aplicatie pentru gestionarea litigiilor

Aceasta este titlul
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Suita de aplicații pentru eCommerce
- Aplicație pentru prelucrarea listelor de preturi
- Aplicație pentru documentarea produselor
- Aplicație pentru managementul activelor media
- Aplicație compensări și reconciliere inventar
- Generator formulare (ofertare + comanda)

Aceasta este titlul
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Suita de aplicații avansate pentru creșterea productivității
- Aplicație pentru curățare și verificare baza de date
- Aplicație pentru căutare informații de afaceri
- Unelte (functii) utile
- Email Sender

Aceasta este titlul
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Vizitați secțiunea „RESURSE” pentru a găsi răspunsurile legate de modalitatea de licențiere a aplicațiilor.
Preturile aplicațiilor vor fi făcute publice pe măsură ce trec de faza de testare si sunt publicate pe site.
Tariful in regie pentru dezvoltarea de aplicații VBA este de 40 EUR/ora (NET, fara TVA). Suntem deschiși la negocierea tarifului daca volumul de munca este mai mare de 100 ore /proiect sau daca preferați alegerea unui abonament.